Communication & Emotional Intelligence Masterclass – Masterclass komunikacji i inteligencji emocjonalnej

Masterclass komunikacji i inteligencji emocjonalnej

Dwudniowe szkolenie: Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się w naturalny sposób. Rozwijaj i doskonal swoje umiejętności jako negocjator i komunikator oraz zdolność do szacunkowego wpływania na innych w celu realizacji celów organizacyjnych i osobistych

Sydney | 28–29 maja 2020 r

Przegląd
Kluczowe cele uczenia się

Zyskaj wgląd w inteligencję emocjonalną, ludzkie zachowanie i dynamikę zespołu

Zdobądź praktyczne ramy, które pomogą Ci zrozumieć i wpływać na wzorce zachowań różnych typów ludzi
Jak uniknąć typowych błędów popełnianych przez menedżerów z zewnętrznymi motywatorami
Zastosuj techniki behawioralne, aby przełamać bariery interpersonalne i rozwiązać konflikt

Zdobądź przekonującą motywację, komunikację i umiejętności wywierania wpływu

Zrozum, dlaczego umiejętności zadawania pytań są najważniejszym narzędziem menedżera
Zidentyfikowanie różnych źródeł mocy, jakimi dysponujesz i jak możesz je wzmocnić
Zidentyfikuj, jakie strategie motywacyjne najlepiej działają z różnymi ludźmi

Rozwijaj naturalny styl przywództwa, który zyskuje poparcie i szacunek

Skutecznie wykorzystuj swoją osobistą moc, zamiast polegać na autorytecie lub władzy pozycyjnej
Zrozum związek między dobrym przywództwem a dobrą „społecznością”
Taktownie dostarczaj przydatnych informacji zwrotnych zarówno pozytywnych, jak i negatywnych

Gwarantowane techniki generujące odpowiedzialność i rozliczalność

O kursie

Niezależnie od poziomu wiedzy technicznej, jaką posiada Twoja organizacja, będzie to wiedza emocjonalna, która zabierze Cię na najwyższy poziom wydajności.

Koncepcja inteligencji emocjonalnej po raz pierwszy wkroczyła do głównego nurtu zarządzania w połowie lat 90. W ciągu ostatnich 13 lat nastąpił znaczny postęp. Organizacje, które wykorzystały kompetencje emocjonalne, wykazały bezpośrednią poprawę wyników bezpośrednich w wyniku tych wysiłków.

A teraz możesz zrobić to samo.

Spędzisz czas na przeglądaniu zachowań, przekonań i postaw oraz zasad skutecznej komunikacji, aby pomóc w rozwijaniu umiejętności komunikowania się, negocjowania, wywierania wpływu, przekonywania, kierowania i motywowania innych do osiągania i przekraczania celów.

Pozbędziesz się portfolio realistycznych, odpowiednich i nadających się do natychmiastowego użytku modeli, technik i podejść, które znacznie poprawią Twoją wydajność jako komunikatora. Pomogą tworzyć i utrzymywać produktywne relacje robocze z kolegami. Pomoże to również zwiększyć sprawność zespołu.

Kto skorzysta

Ten kurs jest odpowiedni dla wszystkich osób, które chcą poprawić swoją wydajność, wydajność, komunikację, negocjacje i wpływać na umiejętności w miejscu pracy. Może to obejmować menedżerów, liderów, specjalistów, dyrektorów i zarządzanie na poziomie C.

Przejdź na stronę kursu