Opanowanie wpływu i perswazji

Kluczowe cele uczenia się Poznaj psychologię motywacji twojej i innych oraz …
Terminy do ogłoszenia.

Dwudniowe szkolenie: dla środowiska korporacyjnego. Ten zaawansowany kurs zapewnia wszechstronny zestaw profesjonalnych umiejętności budowania umiejętności komunikacyjnych dla tych, którzy dążą do poprawy wyników w różnorodnych, wypełnionych presją środowiskach pracy.

Przegląd
Kluczowe cele uczenia się

Zrozum psychologię motywacji i zachowań innych i innych
Zapoznaj się z ulubionymi stylami uczenia się innych i dowiedz się, jak je wykorzystać, aby uzyskać optymalne wyniki
Poznaj potężne zasady nauki leżące u podstaw kluczowych elementów interakcji międzyludzkich, perswazji i wpływów
W każdej chwili zinterpretuj, jak zbudować relację z kimkolwiek
Dostosuj metody komunikacji, aby poprawić wydajność
Opanuj konfrontację bez obrony
Obsługa oporu, zamień negatyw na pozytywny

O kursie

Ten kurs ma na celu przezwyciężenie słabości komunikacyjnych i przeszkód poprzez ich bezpośrednie pokonanie.

Uzyskaj wgląd w stosowanie praktycznych rozwiązań i poprzyj to, zagłębiając się w mało znany nieświadomy umysł. Dowiedz się, jak nieświadomy umysł wpływa na myśl, język i zachowanie oraz w jaki sposób komunikacja wykracza poza rzeczywiste słowa, które wypowiadasz.

Ważniejsze niż to, co mówisz, to sposób, w jaki to mówisz i sposób, w jaki mówisz.

Udana komunikacja zależy również od poglądu słuchacza na świat i preferowany przez niego styl uczenia się. Naucz się pozyskiwać sygnały akcji i metody komunikacji od innych i dostosuj ich styl, aby komunikacja interpersonalna była skuteczna, przekonująca i osiągnęła pożądany rezultat.

Ten kurs zapewni ci zbrojownię komunikacyjną, aby umożliwić ci skuteczną komunikację z kimkolwiek, na dowolnym poziomie. Co ważniejsze, będziesz w stanie wdrożyć te umiejętności na arenie biznesowej bezpośrednio po zakończeniu kursu.

Kto skorzysta

Kadra kierownicza, która wie o swoim sukcesie, zależy od dobrego kontaktu z otoczeniem
Specjaliści ds. Komunikacji lub osoby pracujące w obszarach funkcjonalnych, które strategicznie wykorzystują komunikację
Ci, którzy napotykają trudne grupy interesariuszy
Idealny dla osób, które ukończyły szkolenie w zakresie komunikacji lub uczestniczyły w kursie Informa Corporate Learning Efektywne negocjacje i umiejętności komunikacyjne