Rozwijanie asertywności zawodowej i zaufania

Dwudniowe szkolenie: klucz do poprawy zaufania, wiarygodności i asertywności w pracy. Rozwijaj swoje umiejętności komunikacyjne i inteligencję emocjonalną, aby zwiększyć swoją zdolność do bycia asertywnym i pewnym siebie komunikatorem oraz projektuj wizerunek wiarygodności i opanowania w pracy.

Sydney | 26–27 marca 2020 r
Perth | 2-3 kwietnia 2020 r
Melbourne | 30–31 lipca 2020 r
Brisbane | 14-15 września 2020 r

 

Rozwijanie asertywności zawodowej i zaufania
Kluczowe cele uczenia się Naucz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami działalności …
Wiele dat i lokalizacji
Przegląd
Kluczowe cele uczenia się

Naucz się identyfikować i zarządzać różnymi typami zachowań biznesowych
Skorzystaj z dogłębnej osobistej oceny asertywności
Odkryj, jak zwiększyć pewność siebie, poczucie własnej wartości i wiarę w siebie
Rozpoznaj techniki zapewniające spokój i wiarygodność
Rozwijaj umiejętności krytyczne, aby radzić sobie z krytyką, złością, negatywnością i konfrontacją
Jak pokonać łamaczy zaufania w miejscu pracy
Zidentyfikuj różnice między asertywnością, pewnością siebie, wpływem i władzą
Rozwijaj umiejętności, aby uczynić Cię bardziej pewnym siebie, wiarygodnym i asertywnym komunikatorem

O kursie

Zdolność do komunikowania się z pomysłami, przekonywania, kierowania zespołami lub utrzymania profesjonalnej wiarygodności może oznaczać różnicę między sukcesem a porażką.

W świecie biznesu konkurencja jest zacięta i jeśli możesz mieć więcej i lepsze profesjonalne narzędzia, wiesz, jak i kiedy z nich korzystać, zwiększysz zarówno satysfakcję z kariery, jak i perspektywy. Właśnie do tego przeznaczony jest ten interaktywny kurs.

Ten kurs zapewni narzędzia potrzebne do poprawy wydajności w obszarach: wiary w siebie; pewność siebie; przyległy; język biznesowy; słuchający; pytający; radzenie sobie z trudnymi ludźmi; wpływ; perswazja; obecność zawodowa; moc osobista; i więcej.

Kurs koncentruje się na praktycznych wynikach, a nie na uczeniu się akademickim. Obejmuje również samoocenę, dyskusję w grupie, ćwiczenia praktyczne, techniki ćwiczeń, listy kontrolne i plany działania zaprojektowane w celu ułatwienia uczenia się zorientowanego na zmiany, w celu skutecznej i natychmiastowej integracji i zastosowania w życiu zawodowym.
Kto skorzysta

Każdy profesjonalista biznesowy, który chce poprawić swoje opanowanie i osobisty profil w pracy, poprawić swoje umiejętności asertywności oraz stać się bardziej pewnym siebie i skutecznym w kontaktach z osobami, z którymi współpracuje; na wszystkich poziomach organizacji