Skuteczne umiejętności komunikacyjne w projektach dotyczących zasobów wrogich

1-dniowe warsztaty: plan rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji w projektach rozwoju zasobów. Unikalne warsztaty zostały zaprojektowane specjalnie, aby zapewnić osobom pracującym na frontach projektu cenną wiedzę, umiejętności i pewność siebie, aby poprowadzić ich przez trudne sytuacje, dialogi, sprzeczne przekonania, postawy, agresję i inne silne zachowania, które napotykają.

Przegląd
Kluczowe cele uczenia się

Świadomość behawioralna i inteligencja emocjonalna (EI)
Zrozum, w jaki sposób wartości i przekonania wpływają na zachowanie ludzi
Dowiedz się, w jaki sposób świadomość tych wpływów może poprawić Twoją zdolność do efektywnej komunikacji
Popraw swoją samoświadomość, empatię i relacje dzięki EI
Wykorzystuj swoją świadomość własnych wartości, przekonań i zachowań, zbliżając się do trudnych sytuacji
Jak najlepiej poradzić sobie z tą sytuacją?
Jak najlepiej sobie radzić w tej sytuacji?
Jak najlepiej szanować drugą osobę / osoby?
Umiejętności komunikacyjne
Obserwuj rolę naszego myślenia, mowy ciała i tonu w radzeniu sobie z konfliktem
Ćwicz umiejętności słuchania i empatii
Poznaj zalety i wady różnych metodologii zainteresowanych stron
Doceń, jakie zachowanie jest / jest niedopuszczalne i jak sobie z nimi poradzić
Rozwiązanie konfliktu
Zrozumieć naturę konfliktu i osiągnąć pozytywny wynik
Rozgość się z przeciwstawnymi poglądami
Opracuj strategie zarządzania emocjami i działaniami
Zastosuj teorie i pomysły do ​​rzeczywistych sytuacji – i dostosuj do potrzeb
Użyj konfliktu, aby rozwinąć większy szacunek dla mocnych stron innych
Zwiększ spójność zespołu – wykorzystaj konflikt, aby uzyskać większy szacunek

O warsztacie

Zarządzanie problemami interpersonalnymi, konfliktami, trudnymi sytuacjami, gniewem, frustracją, motywacją i niezręcznymi dialogami to znacznie więcej niż opracowanie planu działania. Musimy zrozumieć dynamikę, za którą to wszystko się dzieje. To właśnie tutaj zaczyna odgrywać rolę psychologii i świadomości behawioralnej, ale niestety ludzie często mogą przejść całą karierę, nie zdając sobie sprawy, w jaki sposób zrozumienie ludzkich zachowań może im znacząco pomóc w osiągnięciu wydajności i zadowoleniu z pracy.

Dlaczego ludzie zachowują się tak, jak oni?
Dlaczego zachowuję się tak, jak ja?

Ten kurs zapewnia pracownikom pierwszej linii sposób na poprawę ich samoświadomości poprzez zrozumienie i docenienie całej tej ważnej psychologii, w połączeniu z narzędziami i technikami komunikowania się z asertywnością i pewnością w przyszłości.

Przyjrzymy się w sposób wyjątkowy czynnikom behawioralnym stojącym za praktyką zarządzania konfliktami oraz naszej emocjonalnej reakcji na konflikt, trudne zachowanie i napięcie. Zrozumienie siebie i innych pozwala nam być w bardziej pozytywnych ramach, aby skuteczniej zarządzać tymi sytuacjami.

Będziemy rozwijać pomysły i zrozumienia wokół naszych przekonań, inteligencji emocjonalnej oraz sposobów rozładowywania napięcia i konfliktów i zarządzania nimi. Liczne role w praktyce wzmacniają te pomysły dla każdego uczestnika.

Program określi doświadczenia sytuacyjne w projektach rozwojowych oraz sposób zastosowania świadomości behawioralnej i umiejętności komunikacyjnych w celu ustalenia, jak podejść do każdej sytuacji interesariuszy.

Podczas warsztatów uczestnicy będą zachęcani do przedstawiania swoich konkretnych problemów i wyzwań w projektach, aby pomóc w opracowaniu uczenia się i dyskusji.

Kto skorzysta

Przyniesie to korzyści wszystkim osobom pracującym na pierwszej linii projektów, które wchodzą w interakcje z interesariuszami. Należą do nich inżynierowie, operatorzy z programistów, wykonawcy, konsultanci i rząd. W szczególności deweloperzy projektów i infrastruktury w branży gazu z pokładów węgla i ropy i gazu, którzy w ostatnich miesiącach stanęli przed wieloma wyzwaniami dla zainteresowanych stron.