Szczecin

Marketing i promocja

Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta

Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny zarządzania marketingiem, a dokładnie komunikacji, obsługi i zarządzania procesami związanymi z klientem na podstawie jego emocji

Zakres wiedzy: kurs składa się z czterech części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. różnic między tradycyjnym a nowoczesnym marketingiem, anatomii i procesów zachodzących w mózgu czy też roli zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru neuromarketingu, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program kursu:

Neuromarketing vs. marketing tradycyjny

Konsument i jego proces decyzyjny

Mózg,  emocje i zmysły-  ich znaczenie podczas zakupu

Neuromarketing w praktyce

Ciekawe badania neuromarketingowe

Czas szkolenia: 7h

Jeżeli chcesz zapisać się na kurs lub przeczytać o nim więcej informacji,

przejdź na stronę kursu.

 

Psychologia komunikacji w kontaktach osobistych i zawodowych

Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny asertywności i psychologii szczególnie ważnych zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym

Zakres wiedzy: kurs składa się z ośmiu części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. sztuce budowania poczucia własnej wartości, wyrażania konstruktywnej krytyki czy też sytuacjach trudnych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru psychologii asertywności, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Psychologia komunikacji w kontaktach osobistych i zawodowych – podsumowanie

Czas szkolenia: 3,5h

 

Program kursu:

Poczucie własnej wartości

Asertywna komunikacja

Sztuka odmawiania

Wyrażanie opinii i konstruktywna krytyka

Trudne sytuacje

Komunikacja pisana i mówiona w aspekcie dyplomacji

Ukryte poziomy komunikacji

Jeżeli chcesz zapisać się na kurs lub przeczytać o nim więcej informacji,

przejdź na stronę kursu.


Psychologia relacji

Psychologia komunikacji w kontaktach osobistych i zawodowych

Psychologia komunikacji w kontaktach osobistych i zawodowych

Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny asertywności i psychologii szczególnie ważnych zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym

Zakres wiedzy: kurs składa się z ośmiu części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. sztuce budowania poczucia własnej wartości, wyrażania konstruktywnej krytyki czy też sytuacjach trudnych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru psychologii asertywności, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Psychologia komunikacji w kontaktach osobistych i zawodowych – podsumowanie

Czas szkolenia: 3,5h

 

Program kursu:

Poczucie własnej wartości

Asertywna komunikacja

Sztuka odmawiania

Wyrażanie opinii i konstruktywna krytyka

Trudne sytuacje

Komunikacja pisana i mówiona w aspekcie dyplomacji

Ukryte poziomy komunikacji

Jeżeli chcesz zapisać się na kurs lub przeczytać o nim więcej informacji,

przejdź na stronę kursu.


Psychologia sprzedaży

Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta

Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta

Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny zarządzania marketingiem, a dokładnie komunikacji, obsługi i zarządzania procesami związanymi z klientem na podstawie jego emocji

Zakres wiedzy: kurs składa się z czterech części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. różnic między tradycyjnym a nowoczesnym marketingiem, anatomii i procesów zachodzących w mózgu czy też roli zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru neuromarketingu, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program kursu:

Neuromarketing vs. marketing tradycyjny

Konsument i jego proces decyzyjny

Mózg,  emocje i zmysły-  ich znaczenie podczas zakupu

Neuromarketing w praktyce

Ciekawe badania neuromarketingowe

Czas szkolenia: 7h

Jeżeli chcesz zapisać się na kurs lub przeczytać o nim więcej informacji,

przejdź na stronę kursu.


Zarządzanie w biznesie

Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta

Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny zarządzania marketingiem, a dokładnie komunikacji, obsługi i zarządzania procesami związanymi z klientem na podstawie jego emocji

Zakres wiedzy: kurs składa się z czterech części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. różnic między tradycyjnym a nowoczesnym marketingiem, anatomii i procesów zachodzących w mózgu czy też roli zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru neuromarketingu, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program kursu:

Neuromarketing vs. marketing tradycyjny

Konsument i jego proces decyzyjny

Mózg,  emocje i zmysły-  ich znaczenie podczas zakupu

Neuromarketing w praktyce

Ciekawe badania neuromarketingowe

Czas szkolenia: 7h

Jeżeli chcesz zapisać się na kurs lub przeczytać o nim więcej informacji,

przejdź na stronę kursu.